hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  راهی که آیت الله دکتر رییسی ترسیم نمود را با قدرت ادامه خواهیم داد

برگزاری مراسم گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهان در مصلای گرگان

 راهی که آیت الله دکتر رییسی ترسیم نمود را با قدرت ادامه خواهیم داد

استاندار گلستان در سوگ سید الشهدای خدمت، آیت الله دکتر رییسی و شهدای خدمت  با حضور مردم قدرشناس، آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان؛ولا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ . باورمان نمی شود که در سوگ شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی گرد هم جمع شده ایم

استاندار گلستان در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در مصلی گرگان اظهار کرد: ایشان همچون شهید رجایی در اوج تواضع بود و همچون شهید بهشتی در اوج مظلومیت بود.

زنگانه بیان کرد: شخصیت ایشان زوایای متعددی داشت که بنده از بیان آن قاصر هستم.

استاندار تصریح کرد: خوشبختانه مردم شریف و قدرشناس استان در هر دو سفر شهید جمهور به گلستان سنگ تمام گذاشتند.

وی خاطر نشان کرد: ایشان بارها به بنده گفتند که به مردم گلستان علاقه ای ویژه دارم.

زنگانه اظهار کرد: شهادت ایشان را به آقا امام زمان (عج)، نایب بر حق ایشان امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و طول عمر با عزت برای ولی امر مسلمین جهان را آرزومندم.

استاندار افزود: در شورای اداری استان همراه با مدیران با رمز یا علی ابن موسی الرضا علیه السلام  خطاب به شهید جمهور عهد بستیم ؛ پرچمی که شما برافراشتی را اجازه نخواهیم داد بر زمین بیفتد و راهی را که شما ترسیم کردید با قدرت ادامه خواهیم داد.

شهید رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت و مدیریت ایجاد کرد 

استاندار گلستان گفت: شهید رئیسی مکتب جدیدی را در عرصه خدمت و مدیریت ایجاد کرد و همچون شهید بهشتی در اوج مظلومیت به شهادت رسید. 

علی‌محمد زنگانه بیان کرد: شهید رئیسی بار‌ها به من اعلام کردند که به مردم استان گلستان علاقه ویژه‌ای دارند و در تصمیم‌گیری‌های خود برای مردم گلستان سنگ‌تمام گذاشتند.

استاندار گلستان ضمن قدردانی از حضور پرشکوه گلستانی‌ها در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی و همراهان وی، تاکید کرد: پرچمی که شهید جمهور برافراشت را هرگز بر زمین نخواهیم گذاشت و در شورای اداری استان گلستان با ندای یا امام رضا (ع) عهد بستیم راه شهید رئیسی را با قدرت ادامه دهیم.

مصلای گرگان پیش از این مکان دیدار مردمی رئیس جمهور فقید با مردم در سفر‌های استانی آیت الله رئیسی به گلستان بود.

 

امتیاز: 5 (از 1 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد